Monday, 26 December 2011

I Have A Dream :)



Pah mane gi ASSALAMUALAIKUM aku? Haha. Abaikan :) Post aku hari ni nak cakap pasal DREAM aku. Haha. Whooaaaa! Aku minat sangat WESTLIFE ! Haha. Suare dye best gyle. Haha. Lagu I Have A Dream dah lame. Tapi saje je aku nak buat post. I have a dream? Memang lha, semua orang ade impian. Impian dan azam aku untuk tahun 2012 nak struggle and get 8a ! Oh God. Hari tu aku dah buat post pasal nak 8a right? Haha. Aku nak cakap sekali lagi, kalau aku tak boleh jugak 8a. Memang aku menyesal dok sudoh a. Abah aku semua bagi nape hok aku mitok. Kalau tak boleh 8a mesti malu abah & mama. Bagi aku, stay kat maktab tu pun dah habis syukur dah. I have a dream !!!!! Banyak lagi dream aku. Haha. Besar nanti aku nak jadi doktor. Tinggi gyle cita cita aku. Aku nak jadi doktor atas permintaan mama aku. Dia nak sangat aku jadi doktor. Entah kenape ? Haha. Mama, angah akan buat yang yang terbaik demi mama & abah & semua yang angah sayang ! :* muahh kali ! Haha. Lagi lagi? Haha. Untuk mase hadapan tu je kot yang aku tengah fikir sekarang. Aku akan pastikan semua dream aku akan tercapai :) Angah akan berusaha mama ..
Nah ambik kau ---> I Have A Dream Lyrics

I have a dream, a song to sing 
To help me cope with anything 
If you see the wonder (wonder) of a fairy tale 
You can take the future even if you fail 
I believe in angels 
Something good in everything I see 
I believe in angels 
When I know the time is right for me 
I'll cross the stream - I have a dream 

[Bryan:]
Oh yeah
I have a dream (have a dream), a fantasy (fantasy)
To help me through (help me through) reality (reality)
And my destination (destination) makes it worth the while 
Pushing through the darkness
([Mark:] pushing through the darkness baby)
Still another mile 

[Shane:]
I believe in angels 
Something good in everything I see
([Mark:] everything I see yeah)
I believe in angels
([Mark:] I believe in angels )
When I know the time is right for me
([Mark:] time is right for me)
I'll cross the stream - I have a dream 

I have a dream (oh yeah), a song to sing(song to sing) 
To help me cope with anything 
If you see the wonder (if you see the wonder) of a fairy tale (of a fairy tale)
You can take the future even if you fail (yeah yeah yeah yeah)
I believe in angels 
Something good in everything I see (everything)
I believe in angels (yeah)
When I know the time is right for me (right for me)
I'll cross the stream (cross the stream) - I have a dream (have a dream)
I'll cross the stream (cross the stream) - I have a dream 

Haha. Takde lagu ><. Pandai pandai lha  korang nyanyi sendiri :* Bubye !

1 comment:

Hahh ! Mangad teeehh bace .. Post lha comment . Satu pong jadi lha .. =) muahh kali :*